A- A A+
Денсаулық сақтау

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау ісін дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасын СҚО бойынша орындау туралы 2017 жылғы 12 айдың қорытындысы бойынша талдау ақпарат

1-мақсат бойынша: Еліміздің орнықты әлеуметтік-экономикалық дамуын қамтамасыз ету үшін халықтың денсаулығын нығайту, 3 нысаналы индикатор көзделген, олардың 1-уі іске асырылу сатысында (өмір сүрудің күтілетін ұзақтығының деңгейі, өйткені жылдық мәліметтер 2018 жылы СҚО статистика департаменті оларды ұсынғаннан кейін белгілі болады), 1-уінде есептеулер жоқ (халық денсаулығының индексі), 1 қол жеткізілген жоқ (халықтың көрсетілетін медициналық көмек сапасымен қанағаттану деңгейі 2017 жылғы жоспарға қарағанда орындалған жоқ, сонымен бірге СҚО бойынша республикалық деңгей жоспарына қол жеткізу байқалады).

Мақсатқа қол жеткізу үшін 2 міндет көзделген:

1-міндет. Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесін дамыту 13 көрсеткіштен тұрады, олардың 1-уі іске асырылу сатысында (жарақаттардан, жазатайым оқиғалар мен уланулардан қайтыс болу — Әлеуметтік және демографиялық статистика басқармасының 2017 ж. 11 айына мәліметтері бойынша; семіздіктің таралуының көрсеткіші — жылдық мәліметтер облыстың медициналық ұйымдар жылдық есептер ұсынғаннан кейін қаңтардың соңында белгілі болады; инфекциялық және паразитарлық аурулармен науқастану көрсеткішін ұстау — 2017 ж. 11 айына мәліметтері бойынша СҚО бойынша Қоғамдық денсаулық сақтау департаментінің мәліметтері бойынша), 8 қол жеткізілді, 2 қол жеткізілген жоқ (15-17 жастағы балалар арасындағы суицидтердің деңгейі көрсеткіші; есірткіні қолданатын және тәуелділігі бар, наркологиялық есепте тұрған тұлғалардың санының көрсеткіші 2017 жылғы жоспар бойынша қол жеткізілген жоқ).

Дене шынықтыру белсенділігін насихаттау мақсатында 2017 жылғы 12 айда МҰ мамандары орындалуы әртүрлі 7910 санитарлық-ағарту іс-шарасын өткізді.

СҚО СӨСҚП орталығының ЖДО жанында тренажерлік зал жұмыс істейді, оған 2017 жылғы 12 айда 1132 адам барған.

2-міндет. Аурулардың профилактикасын және басқаруды жетілдіру 11 көрсеткіштен тұрады, олардың 3-уі іске асыру сатысында (жалпы өлім-жітім көрсеткіші орындау сатысында, өйткені жылдық мәліметтер Әлеуметтік және демографиялық статистика басқармасының 2017 ж. 11 айындағы мәліметтер бойынша, ҚЖА қайтыс болу көрсеткіші, Әлеуметтік және демографиялық статистика басқармасының 2017 ж. 11 айындағы мәліметтер бойынша) 5 қол жеткізілді, 3 қол жеткізілген жоқ, (сәби өлім-жітімінің көрсеткіші, ана өлім-жітімінің көрсеткіші, 1 ЖПД-не шаққандағы бекітілген тұрғындардың саны).

СҚО-да созылмалы инфекциялық емес аурулардың профилактикасы бойынша санитарлық-ағарту жұмыс жүзеге асырылады және СҚО-да 2017 жылы СӨС қалыптастыру және негізгі аурулардың алдын алу бойынша негізгі іс-шаралар өткізу жоспарының, «Салауатты өмір салтын қалыптастыру және аурулардың алдын алу жөніндегі 2017 жылға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы» ҚР ДСӘДМ бұйрығының, «Инфекциялық емес аурулардың профилактикасы және ескерту жөніндегі әлеуметтік жұмылдырудың кейбір мәселелері туралы» ҚР ДСӘД 2016 ж. 28.09. № 825 бұйрығының негізінде іс-шаралар өткізіліп жатыр.

Облыста 3 қалалық емханада АББ (ауруларды басқару бағдарламасы) бойынша Жол картасы іске асырылып жатыр және оны облыстың 6 ауданында енгізу бойынша ұйымдастыру шаралары басталды. Аралық нәтижелер артериялық қысымның пациенттердің 58% тұрақтанғанын көрсетті, қант диабетімен ауыратын пациенттер арасында 62% дейін оң өзгеріс бар, жүрек қызметінің жетіспеушілігі бар пациенттердің ауруханаға жатқызылу жағдайлары 2 есе азайтуға қол жеткізілді.

СҚО-да инфекциялық емес аурулардың профилактикасы бойынша 2017 жылғы 12 айда мыналар өткізілді:

  • 2017 жылғы 20 қаңтар күні 2017 жылғы 20 қараша күні жарияланған ЖРВИ, тұмаудың және пневмококк инфекциясының профилактикасы бойынша 2 айлық аяқталды;
  • 15-24 ақпан аралығында Дүниежүзілік туберкулезбен күрес күніне арналған айлық;
  • 2016 жылғы 24-30 сәуірі аралығында иммундау апталығы;
  • 5-14 маусым ЖІИ профилактикасы бойынша он күндік,
  • 5 маусымнан бастап ЖІИ профилактикасы бойынша 2 айлық;
  • 28 шілдеден бастап 22 тамызға дейін ВГ профилактикасының айлығы өткізілді;
  • 1 қазаннан бастап 1 қарашаға дейін ЖРВИ, тұмаудың және пневмококк инфекциясының профилактикасы бойынша айлық;
  • 2017 жылғы 27 қарашадан бастап ЖРВИ, тұмаудың және пневмококк инфекциясының профилактикасы бойынша 2 айлық;
  • 10 қараша мен 10 желтоқсан аралығында Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күніне арналған айлық өткізілді.

СҚО бойынша Қоғамдық денсаулық сақтау департаменті өз құзыреті шегінде инфекциялық, паразитарлық аурулар кезінде санитарлық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар ұйымдастырып, жүргізді:

2783 тексерілген ошақта;

374 ошақты зертханалық зерттеу арқылы;

484 ошақ дезинфекциялық, дезинсекциялық, дератизациялық өңдеу жүргізілді;

1248 ошақта профилактикалық екпелер жасап және эпидкөрсетілімдер бойынша тексерді;

67 эпизоотологиялық ошақта басқа ведомстволармен бірлесе;

жұқтыру фактісін анықтау мақсатында 2032 инфекциялық науқас сұратылды;

инфекциялық, паразитарлық аурулардың тарату көздері болып табылатын тұлғаларды зертханалық тексеруге жолданғандар, сондай-ақ инфекциялық науқастармен қатынаста болған 3654;

жұмыстан шеттетілген 6 тұлға (тексеруліге;

эпидкөрсетілімдер бойынша алдын алу иммунизациясын ұйымдастыру және жүргізу (4818), оның ішінде қосымша жаппай иммундау;

халықтың декреттелген топтарын алдын ала қарап-тексерілуді ұйымдастыру және өткізу;

инфекциялық, паразитарлық аурулар кезінде эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар жүрігзу туралы 365 қаулы.

Жүріс-тәртіп факторларының (алкоголь, темекі шегу, нашақорлық, тамақтану, дене белсенділігі) алдын алу мақсатында МҰ мамандары 2017 жылғы 12 айда орындалуы әртүрлі 74005 санитарлық-ағарту жұмысы бойынша іс-шара өткізді. Облыста Жүріс-тәртіп факторларының және СӨС 18 денсаулық мектебі жұмыс істейді, «СӨС ҚП ОО» ЖШС қызметкерлері үнемі іс-шаралар өткізіп тұрады.

2017 жылғы 12 айда СҚО бойынша жол-көлік оқиғаларында 272 адам зардап шекті, олардың ішінде 39 қайтыс болды, 233 адам жарақат алды.

ЖКО кезінде зардап шеккендерге білікті көмек көрсетуді бақылау және шұғыл басқару мақсатында облыстың медицина ұйымдарында жаппай жол-көлік жарақаттануы жағдайлары туралы шұғыл есеп беру енгізілген. ЖКО салдарын және медициналық көмек көрсету сапасына талдау жүргізу үшін облыста дайындалған нысан бойынша ай сайын ақпарат жинақталады және талдау жүргізіледі. ЖКО медициналық аспектілері хирургтардың, травматологтар мен нейрохирургтардың облыстық ғылыми-практикалық конференцияларында қаралады.

Халықты одан әрі иммундау жөніндегі 053-101 бағдарламасы бойынша (Ұлттық екпелер күнтізбесін іске асыру аясында) жылдық жоспар бойынша республикалық бюджеттен 549359 мың теңге, 2017 жылғы 12 айда 549344,0 мың теңге игерілді, игерілмеген 15,0 мың теңге сатып алудан үнемдеу есебінен. Жылдық жоспар кезінде 177177,8 мың теңге 2017 жылғы 12 айда ЖБ-тен 177177,7 мың теңге игеріді, 0,1 мың теңге игерілген жоқ.

Заманауи ақпарат технологияларын қолданып, жүріс-тәртіп факторларының (алкоголь, темекі шегу, нашақорлық, тамақтану, дене белсенділігі) алдын алу бойынша ақпараттық жұмыс жүргізуге 2017 жылға 100572 мың теңге жоспарланған, 2017 жылғы 12 айда РБ-тен 100572 мың теңге игерілді.

2-мақсат: Тиімділікке, қаржылай тұрақтылық пен әлеуметтік-экономикалық өсімді қолдауға бағдарланған ұлттық денсаулық сақтау жүйесін жаңғырту, 1 нысаналы индикатор көзделген (халықтың көрсетілетін медициналық көмек сапасымен қанағаттану деңгейі 2017 жылғы жоспарға қарағанда орындалған жоқ, сонымен бірге СҚО бойынша республикалық деңгей жоспарына қол жеткізу байқалады).

Мақсатқа қол жеткізу үшін 2 міндет көзделген:

1-міндет. Денсаулық сақтау жүйесін басқару мен қаржыландырудың тиімділігін арттыру 3 көрсеткіштен тұрады, олардың барлық 3-уіне қол жеткізілді, 1 орындау сатысында (дәрігерлердің орташа еңбекақыларының экономикада орташа еңбекақыға қарым-қатынасының көрсеткіші, мәліметтер СҚО статистика департаменті оларды ұсынғаннан кейін 2018 жыл белгілі болады).

Солтүстік Қазақстан облысында МӘМС енгізуді түсіндіру бойынша жоспар-кесте бекітілді, оған сәйкес спикерлер қаланың кәсіпорындарымен және аудандардағы ұжымдарда кездесулер жүргізді.

2017 жылы 2151 кездесу өткізілді, 429 073 адам қамтылды.

428 469 буклет таратылды.

Міндетті әлеумееттік медициналық сақтандыруға 01 шілдеден бастап 31 желтоқсанға дейін жұмыс берушілер мен жеке кәсіпкерлерден аударысдар мен салымдардың жалпы сомасы 32,1 млрд.теңгені құрады, оның ішінде 26,4 млрд. теңге (немесе 82,2%) жұмыс берушілердің аударымдары, 5,7 млрд. теңге (17,8%) — жеке кәсіпкерлердің немесе азаматтық-құқықтық үлгіде жұмыс істеушілердің салымдары. Қосымша ақа енгізу 2020 жылдан бастап жүзеге асырылатын болады.

2-міндет. Саланың ресурстарын тиімді қолдануды және инфрақұрылымын жетілдіруді арттыру 4 көрсеткіштен тұрады, олардың ішінде 1 қол жеткізілді, 2 орындалып жатыр, 1 қол жеткізілген жоқ (амбулаториялық-дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің үлесі ТМККК аясыцнда дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудың жалпы көлемінде).

Облыстың он бір медицина ұйымында (шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындарда) Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 ақпандағы № 114 бұйрығымен бекітілген байқау кеңестері құрылатын шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік кәсіпорындарға қойылатын критерийлерге және шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындарда байқау кеңестерін құру қағидаларына, байқау кеңесінің құрамына сайланатын тұлғаларға қойылатын талаптарға, сондай-ақ бекітілген Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 ақпандағы № 113 бұйрығымен бекітілген байқау кеңесінің мүшелерін конкурстық іріктеу және олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату қағидаларына сәйкес байқау кеңестері құрылды.

СҚО-да «Офтальмологиялық диагностика орталығының құрылысы және пайдалану» жобасы іске асырылып жатыр, 31 қаңтар конкурс өткізілді, концессионер «Есіл-Диагностик» ЖШС болып айқындалды, жобаның құны 540,429 млн. теңге, 2017 жылғы 12 желтоқсан концесссионер таңдау жөніндегі конкурстың II кезеңіне қатысу туралы өтінімдер бар конвертті ашу бойынша конкурстық комиссияның отырысы өткізілді, оның қорытындысы бойынша ТЭН ұсынған жалғыз қатысушы «Есіл-Диагностик» ЖШС болды. Қазіргі уақытта СҚО экономика басқармасынан ТЭН экономикалық сараптама алынды. Мемлекеттік сараптаманың қорытындысы сараптамаға қаржыландыру жоқ болуына байланысты әлі алынған жоқ.

2017 жылғы 12 айдың қорытындысы бойынша Мемлекеттік бағдарламаның негізгі индикаторлары бойынша:

АИТВ-инфекциясының 15-49 жас тобында таралуын ұстау 33% құрады;

туберкулезбен аурушаңдық көрсеткіші 8,2%-ға төмендеді;

онкологиялық аурулардан қайтыс болу көрсеткіші 4,4%-ға төмендеді;

Онкологиялық ауруларды ерте (I-II сатыларда) анықтау 67,4%-ға артты.

Проблемалық мәселелер:

1. СҚО бойынша дәрігер кадрлардың қажеттілігі.

Облыста дәрігерлер тапшылығы 2018 ж. 01.01. жағдай бойынша 239 адамды құрайды, олардың ішінде ауыл бойынша — 87 адам.

Дәрігер кадрлардың кетуінің негізгі себебі зейнет жасы, Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге кету болып табылады.

Шешу жолдары:

Әлеуметтік пакетті кеңейту: ведомстволық тұрғын үймен, бала-бақшалармен қамтамасыз ету, төленетін көтерме ақыны ұлғайту.

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау ісін дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасын СҚО бойынша орындау туралы 2016 жылғы 12 айдың қорытындысы бойынша талдау ақпарат (ZIP 24 Kb)

Денсаулық сақтау саласын дамытудың «Саламатты Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын Солтүстік Қазақстан облысы бойынша іске асыру қорытындылары туралы 2015 жылға ақпарат (Zip 16 Kb)

Денсаулық сақтау ұйымдары жөнiндегi мәлiметтер

№ р/р Ұйым атауы Ұйымның мекенжайы Ұйымның басшысы
Аты-жөні телефон (жұмыс)
1 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық аурухана» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Брусиловский көшесі, 20
Белоног Юрий Анатольевич 46-46-63
2 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық балалар ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Пушкин көшесі, 23
Завьялов Олег Владимирович 46-43-27
3 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық балалар стоматологиялық емханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Абай көшесі, 43
Гирицан Дария Шабаевна 46-75-94
4 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық перинаталдық орталық» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Казахстанская правда көшесі, 233
Мауытова Жанна Қабиденқызы 42-18-95
5 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық тері-венерологиялық диспансер» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Интернациональная көшесі, 90
Сұлтанов Серік Хамзаұлы 33-89-89
6 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық онкологиялық диспансер» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
М. Әуезов көшесі, 133
Әбдірімов Ермек Ғаббасұлы 52-55-84
7 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Солтүстік Қазақстан медицина колледжі» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Шухов көшесі, 42
Ахметова Марина Болегенқызы 50-85-60
8 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «№1 қалалық емхана» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
М. Әуезов көшесі, 130
Кашенцева Светлана Тимофеевна 52-70-13
9 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «№2 қалалық емхана» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Васильев көшесі, 123
Әбілев Жеңіс Маратұлы 50-27-23
10 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «№3 қалалық емхана» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Юбилейная көшесі, 7а
Тәшетова Әлия Жақсылыққызы 53-76-93
11 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «№1 қалалық аурухана» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Қ. Сәтпаев көшесі, 3
Маметова Галина Абугалиевна 38-03-40
12 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Кардиологиялық орталық» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Васильев көшесі, 123
Мағзұмов Азамат Белгібайұлы 33-45-45
13 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «№3 қалалық аурухана» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Рига көшесі, 102
Әбуғалиев Ержан Бекетұлы 50-07-22
14 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Айыртау орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Айыртау ауданы,
Саумалкөл селосы
Молдахметов Саят Ғазизұлы 8(71533) 2-06-96
15 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Ақжар орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Ақжар ауданы,
Талшық селосы
Сәбитова Шолпан Қайыргелдіқызы 8(71546) 2-11-32
16 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Аққайың орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Аққайың ауданы,
Смирнов селосы,
Молодежная көшесі, 6
Өтебаев Асхат Оңғарбайұлы 8(71532) 2-16-28
17 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Явленка орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Есіл ауданы,
Явленка селосы,
Амангелді Иманов көшесі, 78
Барабаш Александр Иванович 8(71543) 2-16-95
18 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Жамбыл орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Жамбыл ауданы,
Пресновка селосы,
Логовая көшесі, 46
Мүсетаев Ерлан Әскерұлы 8(71544) 2-11-03
19 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Мағжан Жұмабаев ауданының орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны М. Жұмабаев ауданы,
Булаев қаласы,
Мир көшесі, 8
Уваров Валерий Васильевич 8(71531) 2-81-25
20 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Қызылжар орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Қызылжар ауданы,
Бескөл селосы,
Пирогов көшесі, 19
Құдайбергенов Александр Эдуардович 8(71538) 2-18-85
21 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Мамлют орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Мамлют ауданы,
Мамлютка қаласы Больничный городок
Коробкова Марина Германовна 8(71541) 2-25-23
22 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Ғ. Мүсірепов атындағы аудан,
Новоишимское селосы
Айманов Нұрлан Бақдәулетұлы 8(71535) 2-14-37
23 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Тайынша орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Тайынша қаласы, Крыжановский көшесі, 72 Рафальский Анатолий Павлович 8(71536) 2-12-57
24 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Тимирязев орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Тимирязево селосы,
Горький көшесі, 75
Қосубаева Жанар Әлібайқызы 8(71537) 2-05-93
25 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Уәлиханов орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Кішкенекөл селосы,
С. Мәліков көшесі, 100
Уахитов Ербол Файзуллаұлы 8(71542) 2-21-97
26 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Шал ақын ауданының орталық аудандық ауруханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Сергеевка қаласы,
П. Гончаров көшесі, 119
М.а. Асылбекова Айнагүл Жасұланқызы 8(71534) 2-01-88
27 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Психоневрологиялық диспансер» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Рига көшесі, 6
Ланда Игорь Эммануилович 46-20-77
28 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық туберкулезге қарсы диспансер» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны Петропавл қаласы,
4-ші линия көшесі, 2
Бижанов Қаныш Болатұлы 53-75-41
29 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық наркологиялық орталық» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
2-ші Кірпіш көшесі, 4
Бейсембаев Дәуренбек Жұмағұлұлы 50-75-45
30 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық жедел медициналық көмек орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Ульянов көшесі, 98
Байғұлов Мамадияр Шайзадаұлы 46-53-58
31 Солтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық қан орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Петропавл қаласы,
Театральная көшесі, 56
Тәукелов Сабыржан Әбдірахманұлы 46-57-97
32 Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Сәбилер үйі» мемлекеттік мекемесі Петропавл қаласы,
М. Әуезов көшесі, 174А
Қапенова Мәруәр Тұрсынқызы 50-11-69
33 Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық ЖИТС-тің алдын алу және онымен күрес жөніндегі облыстық орталық» мемлекеттік мекемесі Петропавл қаласы,
Рига көшесі, 102
Сыздықова Айман Кеңесқызы 51-54-90
34 Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Облыстық арнайы медициналық қамтамасыз ету базасы» мемлекеттік мекемесі Петропавл қаласы,
Е. Бөкетов көшесі, 1
Габдуллина Алтынтас Тасболатқызы 46-60-80

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016–2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы

Бағдарламаның паспорты

Бағдарламаның атауы

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама)

Әзірлеу үшін негіз

«Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 Жарлығы;
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы «Қазақстан-2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы;
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың 2014 жылғы 11 қарашадағы «Нұрлы жол - болашаққа бастар жол» атты Қазақстан халқына Жолдауы;
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Бес институционалдық реформаны іске асыру бойынша 100 нақты қадам» атты Ұлт жоспары.

Бағдарламаны әзірлеуге жауапты мемлекеттік орган

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі

Бағдарламаны іске асыруға жауапты мемлекеттік органдар

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі, Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі, Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлігі, Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі, Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі, Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі, Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі, Қазақстан Республикасының Энергетика министрлігі, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі, Астана және Алматы қалаларының, облыстардың әкімдіктері

Бағдарламаның мақсаты

Еліміздің орнықты әлеуметтік-экономикалық дамуын қамтамасыз ету үшін халықтың денсаулығын нығайту

Міндеттері

Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесін дамыту;
аурулардың профилактикасын және басқаруды жетілдіру;
денсаулық сақтау жүйесін басқарудың және қаржыландырудың тиімділігін арттыру;
ресурстарды пайдаланудың тиімділігін арттыру және саланың инфрақұрылымын жетілдіру

Іске асыру мерзімі

2016-2019 жылдар

Нысаналы индикаторлар

2020 жылға қарай өмір сүрудің күтілетін ұзақтығы 73 жасқа жетеді

Қаржыландыру көздері мен көлемдері

2016-2019 жылдары Бағдарламаны іске асыруға  мемлекеттік бюджеттің және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының қаражаты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған басқа да қаражат бағытталатын болады. Бағдарламаны іске асыруға мемлекеттік бюджеттен жұмсалатын жалпы шығын 1 969 729 500 мың теңгені құрайтын болады.

Жылдар бойынша

Барлығы

Республикалық бюджет

Жергілікті бюджет

Басқа да көздер (МӘСҚ, ҰҚ)

2016 ж.

128 034 799

92 389 291

34 945 508

700 000

2017 ж.

408 080 865

69 309 875

19 035 944

319 735 046

2018 ж.

709 797 105

46 769 024

2 244 785

660 783 296

2019 ж.

723 816 732

46 701 636

2 259 174

674 855 922

Жиыны:

1 969 729 500

255 169 825

58 485 411

1 656 074 264

Бағдарламаны қаржыландыру көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық және жергілікті бюджеттерді бекіту кезінде әрі республикалық және жергілікті бюджеттердің, Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының кіріс бөлігінің мүмкіндіктері тұрғысынан, сондай-ақ басқа да балама көздердің тартылуымен нақтыланатын болады.

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016–2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы (Zip 7 Mb)

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау ісін дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасын СҚО бойынша орындау туралы 2016 жылғы 12 айдың қорытындысы бойынша талдау ақпарат (Zip 18 Kb)

Жоба

«Қазақстан Республикасында медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру туралы» Қазақстан Республикасының Заңы жобасының тұжырымдамасы

1. Заң жобасының атауы

«Қазақстан Республикасында медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру туралы» Қазақстан Республикасының Заңы.

2. Заң жобасын әзiрлеудiң қажеттiлiгiне негiздеме

Қазақстан Республикасы Мемлекет Басшысының «Қазақстанды әлеуметтiк жаңғырту: жалпыға ортақ еңбек қоғамына қарай жиырма қадам» атты мақаласында Қазақстан Республикасында азаматтың денсаулығына медицина қызметкерiнiң кiнәлi iс-қимылына байланысты емес зиян келтiргенi үшiн медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн мiндеттi сақтандыруды енгiзу мәселесiн пысықтауға тапсырма берiлдi.

«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесi туралы» 2009 жылғы 18 қыркүйектегi Қазақстан Республикасының Кодексiнiң 182-бабының 1-тармағының 11) тармақшасына сәйкес медицина және фармацевтика қызметкерлерi медицина қызметкерiнiң тарапынан ұқыпсыз немесе немқұрайлы көзқарас болмаған кезде, азаматтың денсаулығына келтiрген зиян үшiн кәсiптiк жауапкершiлiктi сақтандыруға құқығы бар.

Медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру көрсетiлетiн медициналық қызметтердiң сапасына жасалған шағымдар санының өсуi салдарынан айрықша өзектiлiкке ие болып отыр, егер 2011 жылы Қазақстанның Денсаулық сақтау министрлiгiне пациенттерден 2,5 мыңнан астам шағым түссе, олардың 29 %-ы негiздi болып табылған, ал 2012 жылдың тек алғашқы жарты жылдығында пациенттерден 5,2 мың шағым түскен, олардың 50%-ы негiздi болып танылған. Сот орындарындағы жағдайлар да ұқсас болып отыр.

Бұл үдерiстер көбiне пациенттердiң пайдасына шешiлуде, яғни медициналық ұйымдардың не қызметкердiң айтарлықтай материалдық өтемақы төлеуiмен аяқталуда. Бұл бiздiң азаматтарымыздың өз құқықтарын қорғауға деген ниет-бiлдiруiне байланысты құқықтық мәдениетiнiң дамығандығын көрсетедi.

Бас прокуратураның деректерi бойынша азаматтық iстер бойынша ұсынылатын медициналық қызметтiң сапасына жасалған сот арыздарының саны келесi көрсеткiштердi құраған:

  • 2011 жылы 374 143 195 теңге сомасына 33 арыз түсiп, олардың iшiнде 73 213 230 теңге материалдық зиянды өтеуге және 300 929 965 теңге моральдық зиянды өтеуге көрсетiлген, сот органдары 12 052 244 теңге сомасындағы 17 арыз, олардың iшiнде 4 072 244 теңге материалдық зиян үшiн және 7 980 000 теңге моральдық зиян үшiн қанағаттандырылған;
  • 2012 жылы 825 070 594 теңге сомасына 78 арыз түсiп, олардың iшiнде 343 569 168 теңге материалдық зиянды өтеуге және 481 501 426 теңге моральдық зиянды өтеуге көрсетiлген, сот органдарымен 32 715 460 теңге сомасындағы 44 арыз, олардың iшiнде 6 025 460 теңге материалдық зиян үшiн және 26 690 000 теңге моральдық зиян үшiн қанағаттандырылған;
  • 2013 жылдың 1-жарты жылдығында 771 238 019 теңге сомасына 42 арыз түсiп, олардың iшiнде 22 033 258 теңге материалдық зиянды өтеуге және 749 204 761 теңге моральдық зиянды өтеуге көрсетiлген, сот органдарымен 14 085 975 теңге сомасындағы 17 арыз, олардың iшiнде 5 155 975 теңге материалдық зиян үшiн және 8 930 000 теңге моральдық зиян үшiн қанағаттандырылған.

Сонымен қатар, ҚР Бас Прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөнiндегi комитетi ұсынған ақпаратқа сәйкес. ҚР Қылмыстық Кодексiнiң баптары бойынша, медициналық қылмыспен байланысты (ҚР ҚК 317-323 баптары) 2013 жылы 433 қылмыстық құқық бұзушылық, 2014 жылы 420 қылмыстық құқық бұзушылық және 2015 жылы 595 қылмыстық құқық бұзушылық тiркелдi.

Қазақстан Республикасының Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы Кодексiнiң 81 бабына сәйкес 2013 жылы 300 әкiмшiлiк құқық бұзушылық жағдайлары, 2014 жылы 286 әкiмшiлiк құқық бұзушылық жағдайлары және 2015 жылы 293 әкiмшiлiк құқық бұзушылық жағдайлары тiркелдi.

«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесi туралы» 2009 жылғы 18 қыркүйектегi Қазақстан Республикасының Кодексiнiң 88-бабының 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес азаматтардың медицина қызметкерлерiнiң дәрiлiк заттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы дұрыс тағайындамауынан және қолданбауынан денсаулығына келтiрiлген зиянды өтеуге құқығы бар.

Мемлекет кепiлдiк берген құқықтарды iске асыру үшiн оларды мiндеттi кепiлдiк берудiң жаңа түрiн енгiзу арқылы әрi қарай дамыту қажет.

Нәтижесiнде, медицина қызметкерiнiң тарапынан кiнәлi iс-қимылдық болмауы кезiнде пациенттiң денсаулығына зиян келтiру қаупi медицина қызметкерiнiң жауапкершiлiгiне кепiлдiк беретiн ұйымның есебiнен жабылатын болады. Бұл азаматтардың да, медицина қызметкерлерiнiң де мүдделерiне сай келетiн болады.

Бұл шаралар Қазақстанның денсаулық сақтау доктринасының негiзiн қалаушы қағидаларды, атап айтқанда, пациенттiң денсаулығына келтiрiлген зиян үшiн жауапкершiлiк қағидасын шынайы мазмұнмен толтыра отырып, оларды iске асыруға мүмкiндiк беретiн жаңа заңның нормаларымен iске асырылатын болады.

Кепiлдiк берiлген қамтамасыз етудi тек медицина қызметкерiнiң кәсiптiк қателiгi жағдайына ғана енгiзу пациентке медициналық ұйымның өзге қызметкерлерiнiң iс-қимылымен келтiрiлген зиян, сондай-ақ өзге де (кәсiптiк қателiктен басқа) себептердiң салдарынан болған зиян өтелмейтiндей жағдайды қалыптастырады. Кәсiптiк қателiк деп пациенттiң өмiрi мен денсаулығына зиян келтiруге бағытталған тiкелей немесе жанама (немқұрайлылық, ұқыпсыздық) ниет болмаған жағдайда, медицина қызметкерiнiң адал ниеттi адасуы түсiндiрiледi.

Осыған байланысты, медициналық қызметтi жүзеге асыруда пациенттiң өмiрiне немесе денсаулығына зиян келтiргенi үшiн денсаулық сақтау субъектiлерiнiң жауапкершiлiгiне мiндеттi кепiлдiк беру туралы мәселе орынды көтерiлген болып табылады. Мұндай тәсiл пациенттер мен медицина қызметкерлерiнiң, сондай-ақ денсаулық сақтау субъектiлерiнiң (жеке медициналық практикамен және фармацевтикалық қызметпен айналысатын жеке тұлғаларды қоса алғанда) мүлiктiк мүдделерiн қорғауды қамтамасыз етуге мүмкiндiк бередi.

Денсаулық сақтау субъектiлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiне мiндеттi кепiлдiк беру жүйесiн енгiзу Қазақстан Республикасындағы медициналық көмектiң сапасын арттырады және тұтастай алғанда, оның халықаралық рейтингiсiнiң көтерiлуiне ықпал етедi.

3. Заң жобасын қабылдаудың мақсаттары

Заң жобасы мынадай мақсаттарда әзiрленуде:

  • олардың iс-қимылында кiнәлары болмаған кезде, өмiрге немесе денсаулыққа зиян келтiргенi үшiн медицина қызметкерiнiң материалдық жауапкершiлiгi туындаған жағдайда медицина қызметкерлерiнiң мүлiктiк мүдделерiн қорғауды қамтамасыз ету;
  • денсаулық сақтау субъектiлерiнiң мүлiктiк мүдделерiн қорғауды қамтамасыз ету;
  • азаматтардың денсаулығына келтiрiлген зиян үшiн өтем алу құқықтарын қорғау;
  • медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту;
  • кәсiптiк жауапкершiлiктi кепiлдiк берудiң жаңа жүйесiнiң пайда болуына және әрi қарай дамуына жағдай жасау;

4. Заң жобасының реттеу мәнi

Реттелудiң мәнi мiндеттi медициналық сақтандыруды жүзеге асыруға байланысты туындайтын қатынас, оның iшiнде мiндеттi медициналық сақтандыру субъектiлерiнiң және мiндеттi медициналық сақтандыруға қатысушылардың құқықтық ережесiн анықтау, олардың құқықтары мен мiндеттерiнiң туындауын негiздеу болып табылады.

5. Заң жобасының құрылымы

Заң жобасы 23 баптан, 4 тараудан тұрады:

1-тарау — Жалпы ережелер;

2-тарау — Медицина қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру қорының құқықтық статусы;

3-тарау — Медицина қызметкерлерiнiң азаматтық-құқықтық жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру нысаны мен тәртiбi;

4-тарау — Қорытынды ережелер.

6. Заң жобасы қабылданған жағдайда күтiлетiн құқықтық және әлеуметтiк-экономикалық салдарлар

Осы заң жобасын қабылдау азаматтардың толыққанды медициналық қызмет алуға конституциялық құқықтарын қамтамасыз ету үшiн, оның iшiнде пациенттердiң мүлiктiк мүдделерiн қорғауға қолайлы жағдай жасайды, сондай-ақ медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру институтын iске асыруды қамтамасыз ететiн құралдар мен тетiктердi қалыптастыру үшiн құқықтық негiздi құрайды.

Ұсынылып отырған заң жобасын қабылдау қандай да бiр құқықтық және әлеуметтiк-экономикалық терiс салдарлардың туындауына әкелмейдi.

7. Басқа заң актiлерiн әзiрленетiн заңжобасымен бiруақытта (кейiнгi) сәйкестендiрудiң қажеттiлiгi

Заңжобасын қабылдау:

  1. «Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасының Кодексiне;
  2. «Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы (Салық кодексi)» Қазақстан Республикасының Кодексiне;
  3. «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесi туралы» Қазақстан Республикасының Кодексiне өзгерiстер енгiзудi талап етедi.

8. Заң жобасы мәнiнiң өзге де кормативтiк құқықтық актiлермен регламенттелуi

Заң жобасының мәнi Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексiмен, «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесi туралы» Қазақстан Республикасының кодексiмен регламенттелген.

9. Қарастырылып отырған мәселе бойынша шетелдiк тәжiрибенiң болуы

Медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн кепiлдiк берудiң шетелдiк тәжiрибесiн зерделеу көптеген дамыған батыс елдерiнде медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн кепiлдiк берудiң ХХ ғасырдың басында-ақ тәжiрибеде болғандығын көрсеттi.

Денсаулық сақтау қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн кепiлдiк берудiң халықаралық тәжiрибесiн зерделей отырып, қаржыландыру көзi секiлдi критерийдi назарға ала отырып, әртүрлi екi моделдi нақты көрсетуге болады: нарықтық модель және әлеуметтiк модель. Сондай-ақ iске асыру жолдары да сақтандыру жолы бойынша және кепiлдiк беру жолы бойынша.

Медициналық қызметтердiң басым көпшiлiгi мемлекет есебiнен қаржыландырылатын елдерде, әдетте, медицина қызметкерлерi кәсiптiк жауапкершiлiктi сақтандырудың жеке меншiктiк нарығына аз дәрежеде жүгiнедi. Тиiсiнше, ондай мемлекеттерде медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн сақтандырудың әлеуметтiк моделi жұмыс жасайды. Әлеуметтiк модель мемлекет тарапынан, атап айтқанда, бiр ғана орталықтандырылған агенттiң — қордың көмегiмен жүзеге асырылатын сақтандыру жүйесiн қаржыландыру мен басқаруда үлкен жауапкершiлiктiң болуын көздейдi. Әлеуметтiк сақтандыру моделiнiң жарқын мысалдарының бiрi 1975 жылы енгiзiлген Швецияның моделi болып табылады. Швецияда пациенттердi сақтандыру жөнiндегi қауымдастық медицина қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн сақтандыру бойынша қызметтер ұсынады. Тағы бiр басқа мысал — Канадада жұмыс жасайтын модель. Медицина қызметкерлерiн қорғау жөнiндегi Канадалық медициналық қауымдастық (бұдан әрi — ҚКМҚ) — бұл өз мүшелерiнiң жауапкершiлiгiн кепiлдiк беру жөнiндегi коммерциялық емес медициналық қауымдастық. ҚКМҚ-тың 1901 жылы негiзi қаланды. Қауымдастық өзiнiң мүшесi болып табылатын Канададағы тәжiрибелiк дәрiгерлердiң 95%-ына оқыту, консультация заңдық қорғау және өтемақы төлеу бойынша қызмет көрсетедi.

Медициналық қызмет көрсетудiң жеке меншiктiк тәжiрибесi мемлекеттiкiнен асып түсетiн елдерде жеке нарықтар медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн сақтандыруды жүзеге асыруда үлкен рөл атқарады. Сақтандырудың нарықтық моделi мемлекеттiк органдарға қарағанда нарықтық тетiктерге үлкен жауапкершiлiк жүктейдi. Герман Федеративтiк Республикасының сақтандыру моделi нарықтың модельдiң үлгiсi бола алады. Германияның нарығында медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн сақтандыру бойынша қызмет көрсететiн 10 шақты жеке меншiк сақтандыру компаниялары қызмет жасайды. Жергiлiктi заңнама медициналық қызметтiң өнiм берушiлерiне тиiсiнше сақтандыру полисiн алуды мiндеттейдi.

Денсаулық сақтау қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн сақтандырудың моделдерiнiң жiгiн ажыратудың басқа критерийi медицина қызметкерiн кiнәлау және оған қатысты қандай да бiр тексерудi қолдану тәжiрибесi болып табылады. Осы критерийге сәйкес: «кiнәлiлiк» жүйесi мен «кiнәсiздiк» жүйесiн ажыратады. ЭЫДҰ елдерiнiң көпшiлiгiнде медициналық ұқыпсыздық әзiрленген және заң мен сот тәжiрибесiнде кеңiнен қолданылатын «кiнәлiлiк» интерпретациясы негiзiнде бағаланады. «Кiнәлiлiк» жүйесi пациенттiң шағымы негiздi болған кезiнде кiнәлi медицина қызметкерiнiң өз әрекетiнiң белгiлi бiр жағымсыз салдарларын: айыппұлдық санкцияларды, сөгiстi, оқу — бiлiктiлiктi арттыруды, лицензиясынан айыруды және т.б. бастан өткеруiн қарастырады. «Кiнәлiлiк» жүйесi өз спецификасына орай, медицина қызметкерiне қатысты санкциия қолдану үшiн сот шешiмiнiң болуын талап етедi. Аталмыш модель АҚШ-та, Ұлыбританияда, Жапонияда, Канадада және тағы да басқа бiрқатар елдерде сәттi жүзеге асырылып келедi.

«Кiнәлiлiк» жүйесiнiң баламасы ретiнде — «Кiнәсiздiк» жүйесi қолданылады. Бұл жүйе ЭЫДҰ-ның бiрқатар елдерiнде жұмыс жасайды және кiнәсiз өтемақы жүйесiне негiзделген. Бұл елдерде медицина қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн сотпен бағалау зардап шеккен пациентке өтемақы берудiң алдын — ала шарты болып табылмайды. Өтемақы төлеудi жүзеге асырудың басы, әдетте, жарақаттың өзiнiң болуы немесе бұл жарақатты болдырмауға болатын факт болып табылады. Зардап шеккен пациенттерге төленетiн өтемақы коммерциялық және коммерциялық емес сақтандыру ұйымдары арқылы жеке меншiк көздерден (Данияда, Финляндияда) немесе мемлекетпен (Швецияда, Жаңа Зеландияда) қаржыландырылады.

Осылайша, Швецияда пациенттерден шағымдар, негiзiнен, пациенттердi сақтандыру жөнiндегi қауымдастыққа келiп түседi, олар шағымдарды қараумен және олар заңды болған жағдайда өтемақы төлеумен айналысады және медицина қызметкерi үшiн жағымсыз салдарларды қарастырмайды.

Ұзақ уақыттар бойына медицина қызметкерлерiнiң кәсiптiк жауапкершiлiгiн сақтандыру жүйесiн енгiзудi және дамытуды жүзеге асырып отырған батыс елдерiнiң тәжiрибесi Қазақстан Республикасында сақтандыру жүйесiн енгiзу және дамыту үшiн өте құнды тәжiрибе болып табылады.

Сонымен бiрге, әрбiр ел өзiнiң денсаулық сақтау жүйесi мен экономикасының ерекшелiктерiн ескере отырып, медицина қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн кепiлдiк берудiң моделiн өзi анықтайды, ол әрбiр мемлекеттiң айрықша дамуының салдары болып табылады.

10. Заң жобасын iске асыруға байланысты болатын шамаланған қаржылық шығындар

Заң жобасын қабылдау Қазақстан Республикасының мемлекеттiк бюджетiне қаржылық шығындар әкеледi. Бұл шығыстар актуарлық есептер негiзiнде анықталатын болады. Актуарлық есептер кепiлдердi адекватты түрде алуды қамтамасыз ету үшiн сақтандыру сыйақысын есептеу әдiстемесiнiң негiзiнде жүргiзiледi.

Базалық көрсеткiштiң негiзгi құрамдастары ретiнде:

  1. медициналық ұйымның бюджетi;
  2. емдiк-диагностикалық амалдардың күрделiлiк деңгейi;
  3. денсаулық сақтау субъектiсi пациенттерiнiң жылдық орташа саны айқындалуы мүмкiн;

Базалық көрсеткiшке жүктеменiң коэффициенттерi ретiнде:

  1. персонал/ дәрiгерлер, орта медициналық персонал/ санаттары шегiндегi медицина қызметкерлерiнiң жылдық орташа саны;
  2. медицина қызметкерлерiнiң мамандықтары бойынша жұмыс өтiлi;
  3. қызметкерлердiң кәсiптiк бiлiктiлiк деңгейi (санаттары);
  4. денсаулық сақтау субъектiлерiнiң материалдық-техникалық жарақтандырылу деңгейi;
  5. ұсынылатын медициналық көмектiң түрлерi, дәрiгерлiк қателiктердiң статистикасы;
  6. сарапшы ұйым (сарапшылық комиссиялар) қызметiнiң құнына ақы төлеу;
  7. кепiлдiк беру оқиғасының туындау қаупiн айқындайтын өзге факторлар анықталуы мүмкiн.

Медициналық мамандықтарды емдеудiң жағымсыз нәтижесi қаупiнiң дәрежесi бойынша кластарға немесе санаттарға бөлу қажет болуы мүмкiн.

Мақаланың шыққан күні: 24.06.2016 15:45
Парақтағы соңғы өзгерістер: 14.02.2018 11:44
Сұрақ қою Өмiрбаян Сөз сөйлеулер

Солтүстiк Қазақстан облысының әкiмi Құмар Іргебайұлы Ақсақалов

Маусым 2018
ДсСсСрБсЖмСнЖк
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Әкімнің блогы
МО басшыларына сұрақ қою
Халықтық бақылау
Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайтыҚазақстан Республикасының Премьер-Министрі Официальный ресурсАссамблея народов КазахстанаСтратегия Казахстан 2050Астана — Ұлы дала елордасыДорожная карта«Жұмыспен қамту 2020 жол картасы»Қазақстан Республикасы Жоғарғы СотыҚазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігіҚазақстан Республикасының Әділет министрлігі Қазақстан Республикасының шекарасынан шығу кезінде кедергілерді болдырмау үшін жеке және заңды тұлғаларға www.adilet.gov.kz сайтында сот актілері бойынша берешегін және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге шығуға уақытша шектеуін тексеруді ұсынадыҚазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің деректер базасыtrade.gov.kzӘкімдіктің электрондық қызметтеріortcom.kzАлтын сапаМодернизация пенсионной системыЦели 2017Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігіЗащита бизнеса СКОЦентр оценки эффективности деятельности государственных органов Республики Казахстан  Зимняя Универсиада – 2017ҚР инвестиция және даму министрлігінің техникалық реттеу және метрология комитетіҚазақстанның ветеринарлық дәрігерлерінің қауымдастығыСот кабинеті«Қазақстан — ұлы дала елі»Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан — «Атамекен» Электрондық еңбек биржасы БжЗқ зейнетақы қорыkazakhstan.travelwww.business.gov.kzIfk.kzказконтентДоступное жильё 2020www.kdb.kzҚазақстандық мемлекеттік-жеке меншік әріптестік орталығыGalam TV Ұлттық телерадио хабарларын таратуТелерадиохабар тарату саласындағы ұлттық операторыБәсекеге кабілеттілік жөніндегі кеңесҚазақстан-Петропавл«ШАПАҒАТ» республикалық форумыҚР Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы100 жаңа есімҚазақстан Республикасының Дін істері және азаматтық қоғам министрлігі
ТИЦ

@2018 Солтүстiк Қазақстан облысының ресми интернет-ресурсы